خرید تلویزیون ال جی 50up7550 قیمت روز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تازه ترین اخبار لوازم خانگی را در وبگاه جامع لوازم خانگی مطالعه نمایید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 21
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 49
:: بازدید ماه : 87
:: بازدید سال : 137
:: بازدید کلی : 6301

RSS

Powered By
loxblog.Com

تازه ترین اخبار لوازم خانگی را در وبگاه جامع لوازم خانگی مطالعه نمایید

خرید تلویزیون ال جی 50up7550 قیمت روز
شنبه 27 آذر 1400 ساعت 19:32 | بازدید : 95 | نوشته ‌شده به دست Red Queen | ( نظرات )

محافظ صفحه نمایش تلویزیون 50 اینچ

این فناوری با افزایش جزئیات و طیف رنگ ها و کاهش نویز تصاویر ، محتوایی با وضوح بسیار بالا را به نمایش می گذارد . در تلویزیون ال جی 50UP7550 هر سه فناوری اصولی و پایه ای صوتی که برای ارائه یک صدای هوشمند، خالص و بدون نویز مهم است، وجود دارد. این سه فناوری شامل AI Sound، Clear Voice III و Dolby Digital، است.

تکنولوژی هایی که می توانند به خوبی صدای فوق العاده تلویزیون UP7550 را پشتیبانی و یکی از بهترین صدای های ممکن را از آن بروز دهند. با قرار دادن فناوری عالی و کاربردی 4K Upscaler، در تلویزیون UP7550، شما می توانید یکی از برترین و دقیق ترین تصاویر ممکن در روز را مشاهده کنید. تکنولوژی 4K Upscaler، کمک می کند تا تلویزیون UP7550 ال جی قادر باشد در نمایش تصاویر قدیمی تر و فول اچ دی هم همان کیفیت نزدیک به 4K را ارائه دهد.

تلویزیون ال جی 50up7550 با کیفیت تصویر فوق العاده

این تلویزیون بیشتر از ۱ میلیون رنگ را به عکس می‌کشند و در رده تلویزیون‌های هوشمند قرار می‌گیرد. تلویزیون 4K ال جی 50UP7550 به قابلیتهای متعددی ویژه بازیهای کامپیوتری مجهز شده است تا لذت و هیجان بازی را چند برابر کرده و امکان کسب نتایج بهتر در بازی را برای کاربران میسر سازد. کیفیت خوب صدا و تصویر در کنار قابلیتهای ویژه بازی این تلویزیون را به گزینه مناسبی برای بازی تبدیل کرده است، البته در سطح معمولی و برای نمایش حرفه ای بازیها باید دنبال تهیه تلویزیونهای رده بالاتر باشید.

قابلیت HGIG یا HDR Gaming Interest Group برای پخش بازیهای با کیفیت HDR مطابق نظر سازندگان(کیفیت اصلی و اورجینال) به کار می رود. با توجه به آنکه عمده بازیها این روزها با کیفیت HDR تولید می شوند، این قابلیت بسیار مفید خواهد بود تا بتوانید این بازیها را با کیفیت اصلی و آنگونه که سازندگان انتظار دارند و با جزییات فوق العاده مشاهده کنید و از بازی خود لذت و هیجان چند برابر کسب نمایید. ویژگی ALLM تاخیر ورودی Input Lag را به میزان زیادی کاهش داده که خود سبب بهبود عملکرد و عکس العملهای به موقع شما در بازی می شود.

کیفیت صوت در تلویزیون 50 اینچ ال جی مدل 50up7550

این محصول قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و آنتی باکتریال و آنتی استاتیک است. همیشه بهتر است، به سوالاتی پاسخ بدهید که سوال شخصی شما پیش از این بوده و با تجربه یا تحقیق پاسخ آن را بدست آورده اید.

این تلویزیون با ساندبار بسیار شیک خواهد بود و ساندبار ال جی SN5Y دقیقا با آن همسان خواهد شد. در ان مدیریت کابل بر روی تلویزیون وجود ندارد اما می توان کابل ها را با یک گیره بر ی پایه سوار کرد و یا هدایت داد تا از شلوغی اطراف تلویزیون جلوگیری شود. تلویزیون ال جی 55UP8150 محصولی ایده آل از شرکت خوش نام و آوازه‌ی ال جی در سال 2021 که در نمایشگاه CES از آن رونمایی شده است. این تلویزیون اسمارت در رده تولیدات 4K این کمپانی قرار گرفته است که می‌تواند...

سیستم صوتی 2 کاناله تلویزیون ال جی 50UP7550 از 2 بلندگو تشکیل شده که به صورت یکسان هستند و هر یک از آن‌ها به تنهایی قادر است تا 10 وات توان صوتی خروجی را پشتیبانی کند. اما همان طور که انتظار می‌رود، سیستم صوتی این محصول ال جی برای آن که بتواند با کیفیت بی نظیر تصویر برابری داشته باشد نیاز به تکنولوژی حرفه‌ای به نام AI Sound دارد که یک تکنولوژی هوشمند به شمار می‌رود.

ال جی از این تکنولوژی صوتی کمک می‌گیرد تا بتواند به هر نقطه‌ی صوتی موجود در محتوا جهت و زاویه بدهد و به این طریق باعث شود صداها فراگیر و واقعی به گوش برسند. گفتیم که فرمت HDR10 Pro از فرمت‌های Active HDR است اما تفاوت‌های زیادی با فرمت‌های دیگر دارد زیرا می‌تواند رنگ، روشنایی و کنتراست یک فیلم یا تصویر را بر اساس واقعیت آن اثر و بر اساس استاندارد‌های سینمایی جهان تغییر دهد. تلویزیون ال جی مدل 50UP7550 به سبب آن که فرمت HDR10 Pro را در خود جای داده، می‌تواند برای نمایش محتواهای نمایشی تا 4000 نیت نور را پشتیبانی کند که البته این روشنایی بر اساس نوع اثر، تغییر می‌کند.

تکنولوژی AI Brightness Control با کاهش نور به صورت هوشمند کنتراست تصویر را زمان پخش صحنه های تاریک بهبود میبخشد. همچنین با تنظیم هوشمند محتوای HDR در صحنه های تاریک جزییات دقیقتری از صحنه ها را به نمایش میگذارد. به این ترتیب بدون تنظیم خاصی چه در شب و چه در روز شما بهترین کیفیت تصویر را در اختیار خواهید داشت و از تماشای تلویزیون لذت خواهید برد.

در این بخش قصد داریم مدل 50UP7550 را مورد بررسی قرار دهیم و به تفصیل در رابطه با ویژگی های آن صحبت کنیم.تلویزیون ال جی 50UP7550 از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار می باشد و ضخامت کم آن موجب می گردد که چیدمان و دکوراسیون منزل دارای زیبایی دو چندان گردد. یکی دیگر از قابلیت های طراحی فوق‌العاده این تلویزیون می باشد که به سادگی قابلیت نصب روی دیوار را دارد. این امکان را فراهم نموده که به صورت کاملا هوشمند و اتومات در هر محیطی از لحاظ میزان روشنایی قرار گرفت، میزان روشنایی تصویر را تنظیم نماید. به عبارتی دیگر زمانی که تلویزیون در محیطی قرار گیرد که نور کمی در آن باشد، به صورت کاملا اتومات و هوشمند میزان روشنایی و نور تصویر ار پایین می آورد تا چشمها از تماشا کردن تصاویر اذیت نشوند.

حاشیه و قاب باریک تلویزیون 50 اینچ ال جی UP7550 باعث میشود تا تمرکزتان دقیقا روی تصاویر در حال پخش باشد. این تلویزیون قابلیت نصب روی دیوار دارد و میتوانید با خرید یک پایه دیواری یا براکت آن را علاوه بر قرار دادن روی پایه روی دیوار هم نصب کنید. پایه های تلویزیون در دو طرف آن قرار گرفته اند و وزن تلویزیون را به خوبی حفظ میکنند. به طور کلی کیفیت این تلویزیون خوب است و رنگ مشکی آن به راحتی با هر خانه ای هماهنگ میشود. شما میتوانید تلویزیون 50 اینچ UP7550 ال جی را با قیمت ارزان از سایت دی جی بانه خریداری فرمایید.

این تلویزیون دارای ضخامت نازک تر و یک حاشیه باریک است که هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد نظر شما دید بیشتری به شما می دهد و برای نصب روی دیوار بسیار مناسب است و یک دکوراسیون خاص برای خانه شما ، همچنین در تنظیم اردو در شما فراهم می کند. می توانید تلویزیون را در دو طرف تلویزیون روی میز بگذارید بدون اینکه تکان بخورد و از تماشای فضای داخلی مورد نظر خود لذت ببرید.

این تلویزیون ال جی اهمیت خاصی برای بازی و تنظیمات آن قائل شده است و به همین دلیل هم یکی از بخشهای منوی تلویزیون به به این موضوع اختصاص داده شده است. یعنی در یکی از بخشهای منو، تمامی تنظیمات بازی یکجا و به صورت متمرکز قرار داره شده که شرایط را برای ایجاد حالتهای دلخواه در بازیهای با گرافیک متفاوت فراهم کرده است. این تلویزیون ال جی یکی از بهترین تلویزیونها برای اجرای بازیهای گرافیک بالا به شمار می آید.

پردازنده هوشمند و جدید α5 AI Processor 4K فناوری بی‌نظیر نمایشگر را بهبود بخشیده تا تصاویری ارائه کند که بیش از همیشه واقعی هستند، رنگ‌هایی باورنکردنی و غنی دارند و از وضوح و عمق بالایی برخوردارند. عنصر اصلی در پردازنده مبتکرانه α5 AI Processor 4K فرایند کاهش نویز چهار مرحله‌ای است که دو برابر قدرتمندتر از فناوری‌های متداول در ارتقای کیفیت تصویر محسوب می‌شود. این الگوریتم پیشرفته قادر است کاهش نویز دقیق‌تر و بهتری را امکان‌پذیر کرده و وضوح تصاویر را با به حداقل رساندن عناصر مزاحم و ایجاد تصاویر صاف‌تر میسر کند.

وجود فناوری LG Local Contrast باعث شده است کنتراست تصاویر و صحنه بهبود یابد. تلویزیون اسمارت ال جی ۵۰UP7550 به فناوری Image Enhancing مجهز شده است و می‌تواند کیفیت تصاویر را بهبود دهد. این تلویزیون دارای پردازشگر α۵ AI Processor 4K است و با سرعت و قدرتی باورنکردنی تمامی اطلاعات و داده‌ها را پردازش کرده و آنها را با کیفیت بالا نمایش می‌دهد.

تلویزیون ۵۰ اینچ ال جی مدل ۵۰UP7550 دارای پردازنده α۵ AI Processor 4K است و با وجود فناوری ۴K Upscaling می‌تواند تمامی رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آنها را از بین ببرد. شما تمامی محتواهای را با کیفیت تصویر فول اچ دی و اچ دی در حد کیفیت تصویر فورکا مشاهده می‌کنید. تلویزیون ۴K‌ ال جی ۵۰UP7550 دارای تکنولوژی AI Brightness Control می‌باشد و می‌تواند میزان روشنایی صفحه نمایش را با توجه به نور که در اطراف از تنظیم کند.

سرویس‌های هوشمندی بر روی این تلویزیون 2021 ال جی قرار دارد که ارتباط شما را با جهان بیرون به سمت و سویی متفاوت هدایت خواهند کرد و بهترین تجربیات را برای شما خلق می‌کنند. با استفاده از فناوری LG Voice Search دستورات صوتی شما اجرا خواهد شد. این تلویزیون با قاب بسیار باریک و ضخامت کمی که دارد طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی دارد . دارای دو عدد پایه هشتی شکل که در دو طرف آن قرار می گیرد و استحکام خاصی به این تلویزیون می بخشد . از این تلویزیون می توان به دو روش دیواری و همچین روی میز استفاده کرد که در روش دیواری بخاطر ضخامت کم و فریم باریک همانند یک اثر هنری روی دیوار خانه تان خودنمایی می کند . رنگ قاب تلویزیون و پایه ها مشکی است که مورد پسند اکثر کاربران است .




:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
:: برچسب‌ها: ال جی مدل ۷۵۵۰ , قیمت تلویزیون ال جی , جدیدترین تلویزیون ال جی , Lg 50up7550 , تلویزیون ال جی 43up7550 , تلویزیون ال جی مدل 7750 , قیمت تلویزیون ال جی اندروید , تلویزیون ال جی 55up75 , لیست قیمت تلویزیون 4K ال‌جی , لیست قیمت تلویزیون 50 اینچ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: